Seniori linku pomoci využili

Vybavila viac ako 400 žiadostí.

zdroj: pixabay

V období od 23. marca do 29. mája na ňu zavolalo 426 starších ľudí, ktorí žiadali o pomoc s nákupmi potravín, drogérie alebo liekov. Cez linku si seniori tiež vybavovali doručenie rúšok.

Požiadať o pomoc sa dalo aj na špeciálnej mailovej adrese, tá odbržala 31 správ.

Objednávok prijatých na nákup potravín a drogérie bolo 155, na nákup liekov bolo zaznamenaných 33 požiadaviek a 146 ráz bolo poskytnuté sociálne poradenstvo. Počas  uvedeného obdobia bolo vydaných 1 214 rúšok,“ informovala Naďa Šimová, šéfka Odboru sociálnych služieb.

Dopyt po nákupoch potravín a drogérie bol najvyšší z mestskej časti Chrenová.

Nasledovali Zobor, Staré Mesto, Klokočina a Čermáň. Najnižší záujem o túto službu bol na Dieloch a na Kyneku.

Najvyšší záujem o objednávanie potravín, liekov a rúšok bolo zaznamenaných v prvých desiatich dňoch fungovania krízovej linky. Záujem potom klesol približne o tretinu.

Som šéfredaktorkou Nitrianskeho hlásnika, ktorý tvorí tím mladých ľudí zaujímajúcich sa o aktuálne dianie a mapujúcich novinky z Nitry a okolia. Sme súčasťou televízie Nitrička, vďaka ktorej podchytávame dianie nielen prostredníctvom online sveta, ale témy ďalej rozvíjame aj v rámci nášho vysielania. Ak máte požiadavku na reportáž, sťažnosti, tipy alebo námety, neváhajte ma kontaktovať na adrese miriama.polakova@nitrianskyhlasnik.sk alebo na telefónnom čísle 0915/595 261

Televízia Nitrička

Forgot Password