foto ilustračná: pixabay.com
Policajti tu museli riešiť sedem sťažností na rušenie nočného pokoja za jednu noc.
Obyvatelia sa sťažovali na hlasnú hudbu, ktorú bolo počuť z terasy hotela.
„Občania sa zhodne vyjadrovali, že sa situácia s rušením nočného pokoja z predmetného hotela začína opakovať a podobať situácii z pred dvoch rokov pred kovidovou pandémiou, keď každý týždeň v piatok, prípadne v sobotu, boli organizované podobne hlučné večierky,“ približuje mestská polícia.
Sťažovatelia vraj už dopredu hovorili policajtom, že sa im zrejme nepodarí zabezpečiť tu v noci pokoj. „Majiteľ údajne v minulosti býval sám účastný diskoték a riešenie či nápravu ignoruje,“ reprodukuje ich vyjadrenia polícia.
Hliadka najprv hovorila s recepčnou hotela, ktorá ukázala povolenie na predĺženie prevádzkových hodín. Majiteľ hotela podľa polície nebol ochotný prísť na recepciu, situáciu tak riešili s recepčnou napomenutím a prísľubom, že hlasnú hudbu ukončia.
Nestačilo to. Hlasnú zábavu, ktorá Nitranom prekážala, ukončila druhá návšteva.
Keď ani takmer po hodine nedošlo k zmene a prišli opakované sťažnosti, policajti si pri druhej kontrole nechali zavolať aj zodpovedného prevádzkara hotela a uložili mu na mieste blokovú pokutu za rušenie nočného pokoja.