Ako uviedla Krajská organizácia cestovného ruchu (KOCR), prostredníctvom maskota Celzia bude kampaň postupne predstavovať aj zdravotné účinky jednotlivých termálnych vôd.
„Každá má jedinečné zloženie, s inou teplotou, mineralizáciou i slanosťou. V termálnych kúpaliskách v Podhájskej a Poľnom Kesove môžu návštevníci dokonca relaxovať v slanej termálnej vode, čo je unikát. V nitrianskom ‚termálnom raji‘ nájdu turisti vody s priaznivými účinkami na pohybové ústrojenstvo, srdcovo-cievne ochorenia, centrálny nervový systém, svaly, kĺby, ale tiež kožné choroby či vlasy,“ uviedol výkonný riaditeľ KOCR Vladimír Vnuk.
Podľa predsedu KOCR Daniela Balka patrí Nitrianskemu kraju posledné miesto v návštevnosti spojenej s prenocovaním.
„To neznamená, že nemôžeme využívať potenciál kraja na zvyšovanie príjmov z cestovného ruchu. Príjmy v turizme sa netvoria len v ubytovacích zariadeniach, ale všade, kde sa turisti zdržiavajú. A práve pobyty v termálnych kúpaliskách a aquaparkoch sú naším najväčším potenciálom s možnosťou rastu,“ skonštatoval Balko.
Aktuálna letná kampaň je uvádzacia.
Celkovo bude trvať tri roky, a to aj v zimných obdobiach, keď bude KOCR spolupracovať so šiestimi aquaparkami a wellness službami, ktoré sú otvorené celoročne.
„V ďalšej fáze kampane budeme pracovať na tom, aby si dovolenkári zo Slovenska rezervovali letnú dovolenku práve v nitrianskom termálnom raji a navštívili počas pobytu viaceré aquaparky a termálne kúpaliská. Môžu pritom otestovať účinky rôzne mineralizovaných termálnych vôd alebo sa len zabaviť vodnými atrakciami,“ doplnil Vnuk.
Foto ilustračné: pixabay.com