Všetci cestujúci, ktorí využívajú služby spoločností ARRIVA na Slovensku, budú môcť vyjadriť svoj názor na kvalitu poskytovaných služieb.
„Názor našich cestujúcich na ich skúsenosti s našimi službami je pre nás veľmi dôležitý. Vďaka spätnej väzbe môžeme služby pre cestujúcich ďalej zlepšovať,“ povedala Petra Helecz, riaditeľka pre obchod a komunikáciu spoločností ARRIVA na Slovensku.
V dotazníku môžete zhodnotiť kvalitu vozového parku, dostupnosť informácií, frekvenciu spojov či dodržiavanie odchodov a príchodov autobusov. Upozorniť však môžete aj na čistotu a poriadok v autobusoch alebo oceniť komunikáciu a správanie vodičov.

Do prieskumu spokojnosti sa môžete zapojiť od januára do konca apríla. Stačí, ak vyplníte online dotazník dostupný na webovej stránke spoločnosti ARRIVA.