Staré divadlo Karola Spišáka spúšťa Prvé divadelné call centrum

Nesmieme ísť do divadla, no s hercami sa spojiť môžeme. V starom divadle zriadili call centrum.

Unikátny projekt vznikol v čase zúriacej epidémie. Ústredný krízový štáb od 10. marca plošne zakázal kultúrne, športové, mimoškolské aj iné spoločenské podujatia a následne Úrad verejného zdravotníctva rozhodol o zrušení všetkých verejných kultúrnych podujatí a zatvorení kultúrnych organizácií až do odvolania. Divadlá a kiná otvoria svoje brány až vo štvrtej fáze uvoľňovania protiepidemiologických opatrení, nemožno sa preto čudovať, že osadenstvu starého divadla po takmer dvojmesačnej prestávke diváci chýbajú. Rozhodli sa teda s nimi spojiť aspoň cez call centrum, ktoré spustili v pondelok 4. mája.

Divadelné call centrum funguje od pondelka do soboty v čase od 10. do 12. hodiny.

Staré divadlo na svojej webovej stránke aj sociálnej sieti zverejnilo telefónne čísla hercov, na ktoré môžu záujemcovia volať. Maximálna dĺžka hovoru je len 15 minút, no diváci sa môžu pýtať na všetko, čo ich o divadle zaujíma alebo sa len tak vyrozprávať. „V prípade porušenia etiky a slušného správania si vyhradzujeme právo hovor ukončiť a telefónne číslo zablokovať,“ pripomína riaditeľ divadla Martin Kusenda.

Zdroj: SDKS

Hovor s vybraným hercom bude spoplatnený podľa cenníka vášho operátora.

Zdroj foto: SDKS

Ak máte pripomienky, námety alebo nápady, kontaktujte ma na mailovej adrese: dominika.pucatova@nitrianskyhlasnik.sk

Televízia Nitrička

Forgot Password