Kampaň vznikla v rámci výučby predmetu public relations a zameriavala sa na popularizáciu menej známych častí mesta.
Príprava kampane prebiehala formou tendra, v ktorom dve študentské skupiny predstavili svoje návrhy priamo na mestskom úrade. „Naši študenti to zvládli ako profesionáli – sebavedomo, s pokorou a s veľkou dávkou kreativity. Vystúpili z komfortnej zóny a dokázali, že vedia obhájiť svoje nápady aj pred reálnym klientom,“ uviedla vedúca predmetu Veronika Števčat Szabóová.
Víťazný tím zrealizoval svoju kampaň na jar 2025 – kombinoval geocaching a zbierku básní v nárečí. Kampaň sa objavila na sociálnych sieťach, v MHD, v médiách aj v tlačenej podobe. Súčasťou riešenia bola aj verejne prístupná trasa ukrytých bodov v meste.
V rámci hodnotenia boli zverejnené aj výsledky sledovanosti a mediálneho pokrytia, ktoré potvrdili široký dosah. Katedra zároveň získala viditeľnosť v rámci mesta a študenti si vyskúšali prácu s reálnym klientom. Na záver boli pozvaní na stretnutie s primátorom, ktorý spoluprácu vyzdvihol.
Foto: KMKaR