Spolupracovali pritom so vzdelávacou organizáciou Lifestarter z Trnavy.
Cieľom kampane bolo motivovať mladých ľudí, aby svojim starým rodičom vysvetľovali digitálne pojmy, ktoré mladý človek v dnešnej dobe bežne používa, no pre seniorov zostávajú často neznáme. Kampaň prebiehala od 1. do 6. decembra 2025 na Instagrame a ponúkla digitálny slovník na vysvetlenie pojmov ako Wi-Fi, QR kód či hoax.
Kampaň zároveň apelovala na to, že starí rodičia kedysi odovzdávali vedomosti svojim vnúčatám a dnes im môžu mladí oplatiť túto rolu tým, že ich prevedú svetom digitálnych technológií.
„Snahou je poukázať na túto problematiku a motivovať mladých ľudí nielen naučiť starých rodičov nové pojmy, ale aj tráviť viac času s rodinou,“ uviedli autorky kampane Prelož to babke.
Foto: Prelož to babke














