Prieskum spokojnosti s autobusovou dopravou v meste priniesol prvé výsledky

Zapojilo sa vyše 7000 respondentov.

Foto: archív NH

Nitrania mali možnosť zhodnotiť mestskú autobusovú dopravu v Nitre. Na služby dopravnej spoločnosti Arriva mohli reagovať prostredníctvom dotazníka. Nitrania mali „možnosť posudzovať kvalitu vozového parku, dostupnosť informácií, dodržiavanie odchodov a príchodov autobusov, frekvenciu spojov, čistotu a poriadok v autobusoch či komunikáciu a správanie vodičov,“ informuje Arriva.

Do hodnotenia sa zapojilo vyše 7000 respondentov. Dotazník priniesol prvé výsledky.

„Takmer polovica opýtaných využíva dopravu na dennej alebo takmer na dennej báze,“ uvádza dopravca.

Približne tri štvrtiny opýtaných využívajú pri cestovaní dopravnú čipovú kartu. Jej zavedenie do dopravy bolo jedným z cieľov spoločnosti, tento fakt teda hodnotí pozitívne. V aktuálnej situácii čipovú kartu považuje za bezpečný a výhodný spôsob úhrady cestovného.

http://www.nitrianskyhlasnik.sk/mhd-bude-lacnejsia-cielom-je-motivovat-k-bezhotovostnej-platbe/

Respondenti svoje názory vyjadrili v dotazníku, ktorý obsahoval 10 otázok. Celkovú spokojnosť mohli vyjadriť stupnicou od 1 do 5, pričom 5 znamená úplnú spokojnosť. „Priemerná úroveň spokojnosti z vyhodnotených dotazníkov pri hodnotení kvalitatívnych ukazovateľov je 3,7, pričom najlepšie hodnotenou službou je dostupnosť informácií o spojoch a tarifách,“ dopĺňa spoločnosť.

Prispieť k zlepšeniu služieb a vyjadriť názor môžete v dotazníku aj naďalej. Reagovať môžete aj prostredníctvom linky zákazníckej podpory Arriva. Je dostupná denne od 8.00 do 20.00 cez víkendy i sviatky na čísle 0915 733 733 alebo e-mailom: informacie@arriva.sk.

Máte k článku pripomienky, námety alebo nápady, kontaktujte ma na mailovej adrese: monika.hozakova@nitrianskyhlasnik.sk

Televízia Nitrička

Forgot Password